Skip to content
GitLab
Projects Groups Snippets
  • /
  • Help
    • Help
    • Support
    • Community forum
    • Submit feedback
    • Contribute to GitLab
  • Sign in
  • VkCV Framework VkCV Framework
  • Project information
    • Project information
    • Activity
    • Labels
    • Members
  • Repository
    • Repository
    • Files
    • Commits
    • Branches
    • Tags
    • Contributors
    • Graph
    • Compare
  • Issues 27
    • Issues 27
    • List
    • Boards
    • Service Desk
    • Milestones
  • Merge requests 6
    • Merge requests 6
  • CI/CD
    • CI/CD
    • Pipelines
    • Jobs
    • Schedules
  • Deployments
    • Deployments
    • Releases
  • Packages and registries
    • Packages and registries
    • Package Registry
    • Infrastructure Registry
  • Activity
  • Graph
  • Create a new issue
  • Jobs
  • Commits
  • Issue Boards
Collapse sidebar
  • Vulkan2021
  • VkCV FrameworkVkCV Framework
  • Issues
  • #11
Closed
Open
Issue created May 01, 2021 by Mark Oliver Mints@mmintsMaintainer1 of 1 checklist item completed1/1 checklist item

Pipeline State Object

Das Pipeline State Object verwaltet den Ablauf der Shader Stages. Alle Fixed Functions muss hierfür vollständig gesetzt werden. Auch wenn die Werte noch nicht verwendet werden, sollten diese auf 0 oder nullptr gesetzt werden.

  • Pipeline Specs
  • Tutorial

Erste Ziele:

  • Basic Pipeline mit Vertex und Fragment Stage (Dreieck Rendern)

Abhängigkeiten:

  • To Do: Asset Repräsentation (Asset Loader Team)
  • #10 (closed) Shader Klassen

CC: @lfranken @mvogt @shermann04 @awasmut @mmints

Edited May 18, 2021 by Artur Wasmut
Assignee
Assign to
Time tracking